Subject: Küsimus Eesti bioeetika ja inimuuringute nõukogu otsuste kohta - Tervise Arengu Instituut
From: "Taavi Tamm" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Thu, 15 Feb 2024 11:32:02 +0200

Lugupeetud Eesti bioeetika ja inimuuringute nõukogu esindaja

Kirjutan Teile Tervise Arengu Instituudist, kui erinevate andmekogude
vastutav/volitatud töötleja. Sooviksin küsida seoses Eesti bioeetika ja
inimuuringute nõukogu (EBIN) poolt uuringute tarbeks antavate lubadega ja
vastutavate uurijatega.

Olukorras kus uuring kestab mitu aastat, sh kogutakse eriliigilisi
isikuandmeid jooksvalt mitme aasta vältel, aga uuringu käigus vahetub
vastutav uurija, siis kas sellest tuleb EBINit informeerida? EBIN
väljastab ju siiski oma otsuse/loa talle esitatud ja otsuse lahutamatuks
lisaks oleva taotluse alusel ning selles toodud vastutavale uurijale ja
tema uuringumeeskonnale. Kas EBINit tuleb vastutava uurija muutusest
teavitada ning kas EBIN annab sellises olukorras välja uue otsuse või
kooskõlastab seda muudmoodi?

Ma oleksin väga tänulik kui Teil oleks võimalik vastata esimesel
võimalusel.

Lugupidamisega

Taavi Tamm
jurist
 <https://www.tai.ee/et> Tervise Arengu Instituut
Jälgi meid <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut>  Facebookis